20120305

#15 Can you help me to push the refresh button


Selamat pagi semua seluruh warga alam(padahal dah tengahari). Pagi nie aku nak bagi tau korang yang KAIRUL  dah kembali kepada kehidupannya yang sebenar. Apakah? Aku dah nampak papan tanda lalu lintas yang merupakan icon untuk aku kembali betulkan hala tuju aku selepas 2 bulan nie aku asyik sesat je kat dalam dunia aku sendiri.

Aku nak lupakan 2 bulan nie dengan benda laen walaupun orang laen kata lepas SPM masa untuk honeymoon. Aku nak kekalkan balik covalent bond aku dengan habit aku yang dah lama aku tinggalkan. Aku dah x peduli kat orang laen. Aku nak kembali berenang ikut arus aku balik. Tu la, dulu aku cakap(Hazwan said) jangan layan sangat nanti ko lemas. Terbukti ko dah lemas dengan benda yang ko cuba untuk berjinak. Berapa banyak air pujangga aku dah tertelan. Sekarang masa untuk aku muntahkan balik. Nah, ko jilat balik apa yang ko dah sumbat kat aku 2 bulan nie.

Sakit tekak aku kau geselkan untuk aku muntahkan. Tapi aku puas sebab aku dah keluarkan semuanya. Takde yang tinggal lagi mahupun sisa. Ko takkan kenal lagi siapa aku selepas aku sihat. HARAP MAKLUM.  
Bila aku kembali jadi aku yang laen ko tak payah la pengaruh aku balik. Paham!!!(amaran keras aku bagi kat ko) 

Kalkulus algebra yang aku buat, aku jangkakan aku takkan mudah dipengaruhi lagi jika dengan izinnya. Ya penciptaku, kau berikanlah aku kekuatan dalam menongkah arus yang deras ini. Agar aku bisa berenang hingga tiba di persisir yang telah kau ratakan untukku. Setibanya aku di persisirmu, kau berikanlah aku jalan yang tidak jerlus agar aku tidak lemas kepada godaan syaitan. Amin...


p/s tak salah cuba nak jilat awan yang macam gula-gula kapas. asalkan kita sedar yang ianya mustahil

1 comment: