20110608

shattered memories...

Pagi tadi time aku tengah tengok tv, tetiba setalah lame aku tak dengar lagu hujan ada pulak kat tv cerite yang memainkan lagu HUJAN... Memang nostalgia kosai wow.Yela waktu aku form2 HUJAN tengah gempak. Entah apsal aku tetiba aku boleh teringat semua memori silam aku waktu form1 sampai la form5. Sekejap je rasenyer..Macam semalam je aku baru daftar masuk sekolah menengah. Terutama zaman nakal aku yang aku paling ingat sekali, time form2. Waktu tu la aku nak wat macam-macam aktiviti jenayah kecil-kecilan daripada ponteng klass jepun sampai la kluar awal time skolah untuk gi cc. Memang jahil. Form2 gak la mase yang paling banyak wat trouble. Aku ingat lagi waktu cari pasal dengan cina yang kat sebelah sekolah sampai die baling botol kat kitorang. Memang klakar dan mencuakkan.

Tapi time form2 juga la aku paling tak suke, sebab tu aku berazam aku nak lupakan segalanya. Sekarang dah sampai masenye untuk giliran kitorang plak mengambil takhta RAIDS. Inilah masenye untuk CROWNS pulak mengadakan reformasi yang terbesar dan mengembalikan zaman kegemilangan maktab. Zaman keagungan maktab yang telah lama terkubur. Misi utama kitorang nak bersihkan nama maktab yang kotor pada taun lepas.

"my batch..."

"hmmm..."

"let's cross the line with glory...."

"together"

I'm always CROWNS and REGAL FOX also ZETARIAN BOYS....when we play,we play hard. When we pray,we pray hard. When we study,we study hard.That's the pure BOY of RMC....


you train hard, you fight easy, you win
you tarin easy, you fight hard, you die!!!


1 comment: