20110607

Prep=Preparation

bag : checked
kasut : shine(uuhhhh silau)
order : perfect
rambut : checked
misai : shave
homework : errrmmmm...boleh la sikit lagi....

Sekejap je cuti semesta aku dah nak habis. Di habiskan dengan pelbagai aktiviti terancang dan juga tidak dirancang. Ni merupakan cuti aku yang terakhir sebelum habis zaman persekolahan. Memang sedih. Dah sebelas tahun rupanya aku sekolah. Serius tak terasa langsung. Ramai budak-budak suka jadi dewasa. Aku pun tak tau kenapa. Best sangat ke jadi dewasa nie? Aku rase jadi remaja lagi best. Zaman yang paling best. Time remaja la kau nak belajar apa itu kehidupan, persahabatan, amanah, etc. Zaman remaja juga masa yang penuh dengan pancaroba yang dipenuhi dengan semut-semut gatal dan lipan-lipan yang berwarna hitam. Sebenarnye langsung tak ada kene mengena.

Hari nie merupakan hari last aku kat rumah, so on9 + tengok tv + maen game pon terpaksa dimaksimumkan...hahaha. Start lapor kat balai pengawal esok, semua amalan yang kurang berfaedah nie terpaksa ditinggalkan kat staff yang bertugas...betul tak staff?? Maka bermulalah perjalanan yang penuh pancaroba bagi 5 bulan terakhir nie. Perjalanan yang menentukan masa depan dan hala tuju aku selepas nie. Kemana lepas nie???
disinilah tempat aku menjadi orang.....sekarang aku pun orang lagi cuma nak jadi orang yang berguna....

1 comment: