20110605

coming soon....

yeay3 i'm back to my hometown....setelah 4 hari aku pergi mengembara seorang diri...mencari puteri idaman....hahahha.apa yang aku mengarut nie.....just kidding...kadang2 mengarut lebih elok daripada mencarut...hilang semua aku punyer tekanan daripada tekanan jenayah sampai la ke tekanan 'rehab'.rehab?mulai hari nie aku nak panggil HILLS sebagai REHAB la...kenapa?suka hati aku la nak panggil aper pon x kan nak ikut hempedu dan limpa kau pulak...hahaha

sebenarnye,baru aku sedar betapa pentingnya maktab bagi aku walaupun segala sumpah,seranah dan caci maki aku kat maktab nie selama nie....aku lebih rela mengaku aku budak boy daripada aku mengaku aku budak 3ELIT,SMKGB...hahaha...get lost from my life ok..bye2..

setiap pengakhiran bagi aku merupakan satu permulaan...permulaan bagi aku meneruskan langkah aku yang tersangkut kat celah masalah jenayah nie...yang pasti aku nak capai cita2 aku nak jadi askar yang boleh dibanggakan..ada orang tanya kenapa kau nak abiskan mase remaja kau dengan bende cenggitu?sebab aku suka life aku macam tu...kepada yang pernah jentik hati aku tu,aku dah maafkan dah...x kisah la ape pon pandangan ko,yang penting aku x pernah mainkan perasaan sesape ok...understand!!!

dalam 6 tahun dari sekarang aku akan pastikan aku dah dapat kepak kat dada aku.bukan drummit or wings KFC,McD atau lelain tetapi AIRBONE....aku nak kuar hidup2!!!tu misi aku yang pertama.....

1 comment:

  1. Amboi teros get lost frommy life haha lawak doe kau ni . Ayat dah mantap , tragik je lebih

    ReplyDelete