20110812

watch out!!! something near you...

Huh? Something behind me? What? Where? It's a RMC trial just around the corner. Trial = cuak + hope. Do you get it? Tinggal beberapa hari je lagi untuk hadap trial yang sememangnya aku nak sembunyi. Boleh ke? Of course la NOT. Nak tak nak kene hadap jugak bende-bende nie semua. SBPians semua dah habis trial, now tiba giliran RMC pulak nak enjoy dengan trial nie.

Situasi kat maktab:

Still playing ragbi, facebooking, sleeping. Langsung macam tak ada suasana nak trial. Diorang nie dah sedia ke? Aku? Dalam mengemas kini data yang tersorok kat celah-celah petak ingatan. Ini trial ah, betui-betui manyak payah. Lu olang boleh buat hah, insyallah SPM boleh buat.

Scholarship. Betul-betul aku harapkan. Aku nak bla dari sini!!! Result trial nie la yang aku perlukan untuk apply scholarship MINDEF ----> SANDHURST----> [ * *  ]. Ada faham? Another one more thing,

*it's mean lieutenant.

"lu cakap serupa orang sudah bosan sama kegagalan"....

Memang betul! Aku nak keluar dari tu semua. Bulan nie bulan RAMADHAN. Molek sungguh kalau nak keluar. Hargai la ramadhan kali nie. Nie mungkin ramadhan yang terakhir. Jangan nak tuang, skip, cuti, or sama bicara dengannya. Cukuplah semua yang aku pernah buat dulu. Jahil + Naif.

p/s doakan aku dapat straight A+ dalam trial nie...nanti aku belanja...hahaha (mana bisa terjadi)

1 comment: