20110129

sir,yes sir!!!

on 16/1 ari yang begitu sebok ngan bnyak bende kne wat...di pagi hari dikejutkan dengan bunyi siren untuk kejutkan aku bangun.bermulalah aktiviti yg ditunggu2 oleh smua f5

WELCOME NEW BOYS11

tugas aku pada aritu adalah mnunjukkan bilik pnginapan new boys dash4...as a room ic,tunjuk ajar diberikan dengan penuh kemesraan.aktiviti waktu petang plak,ini mse pling terluang.waktu2 mcm nie la aku nak brkenalan ngan new boy aku.strength new boy company foxtrot = 24.slepas asar plak chief instructor(mej. azizul hisham)wants us to lead n show the RMC.berlarilah kami ke UPNM pada petang itu sambil diberi penerangan oleh staff2 pti(physical training instructor).mlm plak trpaksa la curi2 mase untuk ajar new boy tentang life kat RMC n RMC rules.

1 comment:

  1. Wootwoot tetibe teringat pau haha mirol punye pasal ah ni . Kantoi aku stalk gak :3

    ReplyDelete