20101110

the story begin...

ni aku baru nak start cite pasal aku kat blog ni...
sebelum ni sebenarnye aku dah ada blog,tapi akibat daripada perbuatan yang tidak bertanggungjawab,akhirnya terpaksa ditutup...sungguh kesian...

aku sekarang belajar kat RMC.tempat dimananya aku menjadi orang.orang???orang yang dimaksudkan ialah tak menyusahkan orang laen....n boleh settle masalah sendiri tanpa terlalu bergantung kepada laen....kenapa???kadang2 hidup kita ni terlalu bergantung kepada orang laen sampai kadang2 sebenarnya kita telah membunuh diri kita sendiri(dalam konteks laen menambah masalah)


x paham?




to be continued in next chapter...



1 comment:

  1. Aku nak start bace blog kau dari awal . Hehe , sebab esok aku nak bla gi tapah dah . Hope you don't mind . Aku nak komen each and every one of it :3

    ReplyDelete