20101114

seruan perang...

ari ni ari ahad bagi minggu kedua cuti bagi bdk maktab.lagi sminggu je cuti tggl sbelum blik ke maktab untuk menjalani aktiviti dan kelas2 ketenteraan yg memenatkan.kejap je masa brlalu...(pejam celik)2x dah nak kene balik maktab.

taun 2010 jugak dah nak abis.aku rase taun nie aku telah rugikan bnyk sangat masa dengan enjoy...tapi taun nie jugaklah telah membuka aku lembaran baru dan dunia baru yang aku x pernah rasai sbelum nie.tahun nie amat memeritkan bagi aku pelbagai suka duka,persahabatan,cabaran,kegagalan,kesusahan telah aku tempuhi pada masa aku form4 nie...bkn senang nak dapat sesuatu yang bukan semua orang bleh dapat macam aku dapat...benda yang paling dikesali bagi taun nie,telah pon berlaku pada bulan JUN yang lalu...benda nie memang x kan aku lupakan smpai bebile pon...

taun dah brganti,masuklah seruan perang yang aku x leh nak lari walau kemana jua pun aku berlari(even aku slalu lari 1.6 km) tetap x bleh lari jugak iaitu SPM.tyme f5 nilah masanya aku nak kecap impian aku,capai cita2 aku.2011 juga tyme untuk brkidmat memimpin.kalu taun 2010 mase untuk aku berkhidmat.

tiada erti berhenti selagi bernyawa....

SERVE TO LEAD


1 comment:

  1. You've been through all this . Proud of you haha even cam takde kaitan . But yeah , at last you survive .

    ReplyDelete